تنها کشتارگاه دام ابرکوه+ عکس  شرح در بعد!

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: قصد داشتیم همانطور که در تیتر خبر آمده است عکس ها را به صورت شرح در بعد! تقدیم شما کنیم اما حیفمان آمد نکته ای را یادآور نشویم. پس این نکته را بازگو می کنیم:

شهردار محترم ابرکوه نهم مردادماه سال 89 در گفتگو با یزد فردا تنها راه حل رفع مشکل تنها کشتارگاه ابرکوه را بودجه ای معادل 80 میلیون تومان ذکر نموده اند.

از آن جا که تاکنون مسئولان شهرستان نتوانسته اند این بودجه هر چند ناچیز در برابر سه هزار میلیارد تومان  را در طی چند سال گذشته تأمین و در اختیار شهرداری ابرکوه قرار دهند، بر آن شدیم تا با انتشار تصاویری از وضعیت موجود این کشتارگاه ،زمینه ساز   حضور افراد خیرمند شویم تا با تأمین  بودجه، مردم و مسئولان یک شهرستان را از نگرانی بابت کشتار در چنین کشتارگاهی نجات دهند.

قطعا حضور خیرین در احداث اماکن عام المنفعه کمتر از ساخت مدرسه و غیره نخواهد بود و شاید فتح بابی باشد برای حضور خیرین محترم در احداث اماکن عام المنفعه که در قدیم شواهد بسیاری از حضور خیرین در این عرصه ها وجود دارد که اقدام به ساخت رختشوی خانه ها آب انبار ها و یخچال ها و غیره می نمودند .

شاید با احداث کشتارگاهی بهداشتی هرساله از بیماری هزاران نفر از هموطنان عزیزمان در ابرکوه جلوگیری شود و باقیات الصالحاتی باشد برای سازنده و ما.

تا بعد .........

سرویس عکس یزدفردا :

رحیم میر عظیم






گنبد عالی ابرکوه در یکی از تصاویر دیده می شود




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا